loading...
اسکای پاتوق: پرتال تفریحی
mrp بازدید : 1513 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

کیفیت : ۷۲۰p HDTV

رزولوشن : ۷۲۰×۴۰۴ – ۱۲۸۰×۷۲۰

تولید کننده : National Geographic

زبان : انگلیسی

مدت زمان هر قسمت : ۵۰ دقیقه

سلام دوستان عزیز .در سراسر دنیا موجودات و حیوانات بسیاری وجود دارند که بسیاری از آن ها وحشی و مرگبار هستند و به همین دلیل آنچنان شناخته شده نیستند و مردم عادی اطلاعاتی در باره آن ها ندارند . اما جالب است که بدانید نحوه زندگی ، خصوصیات آن ها و … بسیار جذاب و در بسیاری از مواقع غیر قابل باور است . در این بین بسیاری از همین حیوانات در قاره ی آفریقا زندگی می کنند و نوعی بومی آن منطقه هستند و همین امر موجب شده تا کارشناسان و مستند سازان بسیاری برای تحقیقات خود به آن منطقه سفر کنند . از این رو یکی از جدید ترین مستند های مربوط به این حیوانات وحشی در آفریقا را که شبکه محبوب National Geographic آن را تهیه کرده است برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید اطلاعات بسیار جذابی را در باره این حیوانات بدست آورید .لطفا نظرات خود را بگویید.

 

 

mrp بازدید : 820 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

تغییرات ( ۱۳۹۲/۲/۲۰ – ۲۰۱۳/۵/۱۰ ) :

نسخه ۳٫۲٫۷٫۸ افزوده شد .

سلام دوستان در پست امروز نرم افزاری قدرتمند جهت پنهان سازی آی پی و جستجوی مخفیانه در اینترنت را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. Platinum Hide IP نرم افزاری است که به صورت خودکار IP سیستم را تغییر داده و کاربران می توانند به دلخواه کشور دیگری را به عنوان IP خود انتخاب کنند.با استفاده از این نرم افزار دیگر نگران نفوذ هکر ها، پیگیری فعالیت ها در اینترنت و… نخواهید بود. این نرم افزار دارای قسمتی به نام Choose IP Country می باشد که در این قسمت شما می توانید آی پی های مختلف کشورها را بدست آورید. ویژگی دیگر این نرم افزار قابلیت زمان بندی برای تعویض IP است. در واقع این نرم افزار خود به صورت خودکار هر ده دقیقه یکبار، آی پی را تغییر می دهد که البته شما می توانید در تنظیمات نرم افزار این زمان را تغییر بدهید.

mrp بازدید : 630 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سلام دوستان.گاهی با داشتن یک نرم افزار امنیتی قوی باز هم ویروس ها به داخل سیستم نفوذ می کنند و باعث بروز مشکلاتی میگردند. نرم افزار Kaspersky Virus Removal Tool همانطور که از نام آن مشخص است محصول جدید آزمایشگاه روسی کاسپراسکای می باشد که توانایی حذف ویروس ها بعد از آلوده شدن سیستم را داراست. در صورتیکه ویروسی وارد سیستم شما شده و آنتی ویروس سیستم را غیر فعال کرده شما به جای عوض کردن ویندوز می توانید با کمک این نرم افزار به آسانی اقدام به حذف فایل مخرب مورد نظر نمایید. این برنامه قادر به حذف انواع ویروس ها،تروجان ها،جاسوس افزارها،ابزارهای تبلیغاتی مزاحم،Rootkit ها و سایر بد افزارها می باشد.

mrp بازدید : 503 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager  که یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعت باورنکردنی از اینترنت دانلود کنید. این نرم افزار فایل ها را به چند قسمت تقسیم می کند وسرعت دانلود را بسیار بالاتر می رود .این نرم افزار با تمامی مرورگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpace TV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص دانلود کنید.دوستان لطفا اگر مشکلی بود به ما خبر دهید

mrp بازدید : 996 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p BluRay و به صورت Half-SBS

.: تجربه حضور در شگفت انگیز ترین و رویایی ترین نققاط کره ی زمین :.

English | 01:00:27 | H264 | 1920×1080 | 23.98fps 12552 Kbps | AC3 384 Kbps 48.0khz

نام مستند : Vision Of Nature

زبان : انگلیسی

زمان : ۰۱:۰۰:۲۷

رزولوشن : ۱۹۲۰*۱۰۸۰

کیفیت : ۱۰۸۰p BluRay Half-SBS x264

سال تولید : ۲۰۱۱

سلام دوستان این بار با یک مستند 3D ،دانلود رایگان مستند چشم انداز های طبیعت Vision Of Nature به صورت ۳ بعدی ۱۰۸۰p BluRay شروع کردیم . شاید شما هم دلتان بخواهد تا زیباترین مناطق روی کره ی زمین را به چشم خود و در واقعی ترین شرایط ممکن ببینید . از این رو در وبسایت پاتوق آسمان  مجموعه بی نظیر Vision Of Nature را به صورت ۳ بعدی برای شما آماده کرده ایم که به شما امکان حضور و حس زیباترین و بینظیر ترین نقاط دنیا را هدیه می کند . این مستند به زیباترین نقاط کره زمین سفر کرده و شما با قابلیت ۳ بعدی این مجموعه قادر خواهید بود تا خود را در این مکان ها ببینید و بهترین دید که شاید آرزوی شما باشد را ، از نقاط خارق العاده این کره خاکی اما زیبا داشته باشید . امیدواریم این مجموعه بی نظیر بهترین حس را در شما کاربران عزیز ما ایجاد کنید .

mrp بازدید : 3050 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

The Witcher 1  (1)-1

سلام دوستان خوبم .با دانلود بازی The Witcher 1 در خدمتتون هستیم. بدون شک توی اینترنت رو کلهم بگردید بعید میدونم این نسخه براحتی گیرتون بیاد برای همین سعی کردیم این نسخه رو براتون اماده کنیم که لذت ببرید. بزودی نسخه دوم هم براتون خواهیم گذاشت. بازی The Witcher 1  تقدیم شما عزیزان از آن لذت ببرید.

mrp بازدید : 7009 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (4)

 

دانلود رام (دانلود رامI9070JVBMD1 خاورمیانه اندروید 4.1.2 برای Galaxy S Advance)گاکسی اس ادونس 4.1.2 که اولین رام 4.1.2 برای خاور میانه و ایران است و دارای منوی فارسی است .یکی از رام های این گوشی است شما می توانید برای دانلود به ادامه مطلب رفته و دانلود کنید .آموزش و فایل اودین هم در ادامه...

 

mrp بازدید : 329 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

سلام دوستان امروز برای شما کاربران محترم 3 نسخه از معروف ترین نسخه های Windows 7 شرکت مایکروسافت را آماده کرده ایم. اما بدون کرک ! در حقیقت این نسخه ها دست نخوره و کاملا اوریجینال هستند . شاید برای شما پیش آماده باشد که لایسنس ویندوز دارید و نیاز به نسخه اصلی ویندوز 7 دارید. حال ما در این پست Windows 7 با آخرین آپدیت ها ی Sp1 را برای شما آماده کرده ایم. البته لینک فایل اکتیویتور نیز قرار داده ایم برای آن دسته از دوستانی که به دنبال ویندوز اصلی بوده اند و می خواهند خودشان کرک کنند.

mrp بازدید : 438 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سلام دوستان ویندوز 8 همانطور که می دانید آخرین نسخه ریلیز شده از سیستم عامل های شرکت مایکروسافت می باشد که نسخه کامل آن اخیرا منتشر شده که امروز نسخه کامل آن هم برای پردازنده های 32 بیتی و همینطور پردازنده های 64 بیتی را برای شما آماده کرده ایم. لازم به ذکر است خیلی از وب سایت ها نسخه های مختلفی از ویندوز را ارائه می کنند که بعضا مشخص نیست آیا ویندوز ویرایش شده یا خیر.از این رو ما نسخه کاملا مطمئن ویندوز 8 مایکروسافت را برای شما آماده کرده ایم.

mrp بازدید : 849 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

 

سلام دوستان آیا می دانید جی ام لیست! به گوشتون خورده؟ خب این یجور ممجله یا خبرنامه الکترونیکیه که به همت برخی دوستانمون طراحی شده برای اینکه شما از تاریخ انتشار فیلمها و بازیهای روز دنیا براحتی مطلع بشید همکنون میتونید جی ام لیست رو از سایت ما دانلود کنید. ضمنا این لیست اپدیتهای ویژه ای هم خواهد داشت که به زودی و بصورت اختصاصی از سایت آموزش پارسیان منتشر خواهد شد.

mrp بازدید : 331 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سلام دوستان امروز بایک خبر انتظار می رود نسل بعدی تلفن های سری نوس را با نام نوس 5 و در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل که در کمتر از دو ماه دیگر برگزار می شود ببینیم. اما جدیدترین شنیده ها حکایت از آن دارند که شاید این محصول، با تمام تلفن های رده بالایی که اخیراً معرفی شده اند فرق داشته باشد.

mrp بازدید : 316 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

 

سلام دوستان همانطور که شما عزیزان میدانید برای اینکه بتوان وارد سایتهای مختلف اینترنتی شد نیاز است تا از مرورگری قوی برای اینکار استفاده کرد. امروز در سایت skypatugh جدید ترین نسخه یکی از معروف ترین مرورگرهای جهان را برایتان آماده دانلود کرده ایم. نرم افزار مرورگر Mozilla Firefox جز پر طرفدار ترین مرورگرهایی است که تا به حال ساخته شده زیرا دارای امکانات و مزیت های بسیار فراوان نسبت به سایر مرورگرهای وب می باشد. این مرورگر از سرعت بسیار زیادی یرخوردار است و شما با کمک این مزیت خیلی سریعتر قادر خواهید بود تا سایت ها را لود کنید و زمان کمتری را برای مشاهده یک تصویر صرف نمایید و همچنین در سریعترین زمان ممکن از آخرین اخبار دنیای اینترنت باخبر شوید. در این نسخه جدید همانند گذشته بسیاری از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف گشته و نیز قابلیت های بسیار زیاد دیگری از جمله سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپ ها ، افزایش امنیت و ... در آن به چشم می خورداین نرم افزار به شدت کاربردی است دانلود کنید واز اینترنت لذت ببرید.

mrp بازدید : 795 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

 

سلام دوستان با آپدیت (DLC) جدیدی از بازی Dishonored در خدمتتون هستیم با نام Dishonored The Knife Of Dunwall که بدون شک با این آپدیت DLC که شماره 3 اعلام شده میتونید قسمتهای جدیدی به بازیتون اضافه کرده و لذت ببرید.

توضیحاتی از DLC: در The Knife of Dunwall ، شما دوستان میتوانید در نقش Daud ، قاتل افسانه ای که ملکه ی دانوال را به قتل رساند بازی کنید ، اینبار همه ی وسایل ،*اسلحه ها و قدرتهای فراطبیعی یک قاتل را نیز تجربه کنید.
آنطور که در معرفی این محتوای اضافه آمده است: پس از به قتل رسیدن ملکه و تغییر ابدی سرنوشت دانوال ، شما در جست و جوی راهی برای رسیدن به رستگاری هستید.The Outsider راه دادن این تاوان بزرگ را نشانتان داده اما Delilah کیست؟ -یا چیست؟ با همراهی Whaler ها و گروه قاتلان وفادار به شما ، در راه رسیدن به رستگاری به جاهایی از دانوال قدم میگذارید که قبلا هرگز ندیده بودید، و البته دشمنان وحشتناک تری هم خواهید دید. سلاح های جدید و قدرتهای متفاوت که مبارزات پویای Dishonored را به مرحله ی جدیدی میرساند و میتواند سیستم مخفی کاری را ارتقا ببخشد ، آماده است تا به خدمتتان دربیاید. در مبارزه ای سخت برای آخرین باقیمانده های انسانیت در شما ،انتخابهایتان سرنوشت نهایی شما را تعیین خواهد کرد…

این فایل دارای 5% ریکاوری است.

موفق باشید…

mrp بازدید : 535 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

 

تاریخ انتشار : 2 آوریل 2013

تست شده بر روی ویندوز XP و ویندوز 7


سلام دوستان این نرم افزار کاربردی به شما تقدیم می کنیم .وقتی شما به مرور زمان که با سیستم عامل خود کار میکنید و یا با نصب نرم افزار های متعدد بر روی هارد دیسکتان از اصطلاحی استفاده می شود تحت عنوان "خسته شدن سیستم عامل" و در نهایت منجر به تعویض و نصب مجدد سیستم عامل می شود امروز نرم افزار کاربردی را به شما معرفی میکنیم که این مشکل را برای شما حل کرده است ،اگر آنتی ویروستان را پاک کرده اید اما هنوز اثراتی در سیستم عامل دیده می شود ! اگر خطاهای متوالی از ریجستری سیستم نمایش داده می شود ،اگر می خواهید نسخه پشتیبان از ریجستری خود داشته باشید ، و اگر خیلی کاربر حرفه ایی نیستید ما این نرم افزار را به شما پیشنهاد می کنیم "کمک های اولیه مخصوص ریجستری" .

mrp بازدید : 387 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

 

دانلود انیمیشن بسیار زیبای " رالف خرابش کن " محصول اواخر سال 2012 که اخیرا کیفیت بلوری آن منتشر شده را امروز برای شما آماده کرده ایم امیدوارم لذت ببرید. کارگردان این فیلم Rich Moore و سبک این انیمیشن : ماجرایی ,کمدی و انیمیشن می باشد , تا آنجا که توانیستیم بالاترین کیفیت این انیمیشن را با پایین ترین حجم ممکن از معروفترین و معتبر ترین ریپر تهیه کردیم.زبان فیلم نیز انگلیسی می باشد.

mrp بازدید : 429 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Chernobyl Commandoدر ادامه.  در این بازی شما در نقش کاپیتان یوری در یک ماموریت باید نیروگاه اتمی چرنوبیل رو از دست تروریستها بد ذات نجات بدید و در این عملیات طاقت فرسا جان سالم بدر ببرید.

mrp بازدید : 685 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

ساخت 2013

در این فیلم که داستانی در واقع در سیاره ای به اسم باب انجام می شود جایی که قهرمان ماجرا فردی به نام Brendan Fraser برای مرم بیگانه (فضایی ها) می باشد ....این انیمیشن زیبا را با بهترین کیفیت به دوستان پاتوق آسمان می کنیم امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.در ادامه...

mrp بازدید : 955 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

 

نسخه دوم از سری بازیهای Medal Of Honor که سایت ما براتون آماده کردیم با نام Medal Of Honor 2 : Pacific Assault است که امیدواریم مورد توجهتون واقع بشه.و ازش لذت ببرید.

توضیحات بازی: Medal Of Honor: Pacific Assault  یک داستان مبارزات پرهیجان جنگ جهانی دوم است که در هر نسخه با داستان و فیلم نامه ای زیبا و گرافیکی بی نظیر ارائه شده است.شما در این نسخه از بازی جنگ امریکا و ژاپن را شاهد هستید. این نسخه از بازی که توانست به دلیل گرافیک و جذابیت بالای بازی نمره عالی و فوق عالی را در نزد بسیاری از منتقدان نقد بازی دنیا کسب کند.در این بازی بسار زیبا و جذاب شما انواع و اقسام سلاح های جنگی و روش های صحیح جنگ استراتژیک را در قالب تیمی متحد احساس می کنید.لطفا نظراتتون را بگویید.

 

فایل دارای 5% ریکاوری است.

موفق باشید….

mrp بازدید : 369 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

 

شما برای این کار باید با نصب این نرم ازفزار میتونید منوی استارت رو در ویندوز 8 فعال کنید و اگر مایل به استفاده مجدد از کاشیهای ویندوز 8 بودید میتونید براحتی نرم افزار رو حذف کنید و دوباره برگردید به منوی پیشرفته ویندوز.

موفق باشید…

 

 

mrp بازدید : 593 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود کتاب دانلود رایگان کتاب کتابخانه امید ایران

 

قسمتی از متن کتاب :
 
این کتاب جالب، با لحنی بسیار جذاب و دیدنی و در قالب کاریکاتور، قوانین راهنمایی و رانندگی و نحوه برخورد با این قوانین توسط رانندگان تهرانی را توضیح میدهد. تمامی بخشهای این کتاب به صورت کاریکاتورهای طنز بوده و نحوه برخورد بعضی رانندگان و عابران با قوانین و مقررات را به تصویر کشیده است. دانلود این کتاب جذاب و دیدنی به همه بازدید کنندگان توصیه میشود.
این کتاب کار جالبی از کتابخانه امید ایران است
mrp بازدید : 313 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود مطلبی کاربردی از 3D Joint Inversion of Gravity and Magnetic Data on Multiple-Layer Models که می تواند برای دانشجویان کارشناسی،ارشد، و دکتری مورد استفاده قرار گیرد برای دانلود در ادامه ....

mrp بازدید : 480 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (0)

 

Asphalt 7 یکی از بهترین بازی، محبوب ترین و هیجان انگیزترین بازی ماشین سواری برای اندروید می باشد که شرکت سازنده آن نسخه ی جدید خود را با نام Asphalt 7: Heat یا همان آسفالت  حرارت عرضه کرده است و خیره کننده و جذاب ترین  نسخه ای است که تا به حال برای گوشی های تلفن همراه عرضه شده است ! بازی فوق که محصولی از کمپانی game loft می باشد توانسته است با بازی های بی نظیر خود محبوبیت بالایی را در میان شرکت های بازی سازی به خود بگیرد و این شرکت به عنوان بهترین کمپانی طراحی بازی شناخته شود.

در بازی Asphalt 7: Heat  با بیش از ۶۰ خودرو ، ساخت بهترین شرکت های خودروسازی همانند فراری ، لامبورگینی و آستون مارتین به مسابقات جهانی می پردازید و هیجان انگیزترین بازی را در اسمارت فون خود تجربه می کنید ! این بازی دارای گرافیکی عالی و اچ دی است و قابلیت بازی به صورت آنلاین تا ۱۲ نفر را به شما می دهد. مسیر مسابقه در مکان های شگفت انگیز نظیر پاریس ، لندن ، توکیو و … صورت میگیرد.

جدیدترین نسخه ی بازی Asphalt 7: Heat ورژن ۱.۱.۰ می باشد که امروز در مارکت اندروید منتشر شده است و دارای فایل دیتایی با حجم ۱ گیگ می باشد و با قیمت ۰.۸۹ یورو به فروش می رسد. نسخه ی ۱.۱.۰ بر خلاف نسخه های دیگر به صورت کامل ارائه شده است و دارای پچ خاصی نیست !

mrp بازدید : 468 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (0)

 

SoftPerfect Network Scanner نرم افزار چند کاربرده اسکنIP, NetBIOS, SNMP  که:
با رابط کاربری جدید و ویژگی های حرفه ای می باشد در این نرم افزار که هم برای مدیران سیستم و کاربران که به امنیت اهمیت می دهند کمک خواهد کرد شما با این نرم افزار کامپیوترها را پینگ کنید و پورت هایی TCP شنونده را شناسایی کنید و نوع منابع اشتراک گذاری شده در شبکه را مشخص کنید علاوه بر این امکان استفاده از منابع اشتراکی به عنوان درایو را به کاربر می دهد که به راحتی می تواند توسط Windows Explorer به مرور آنها بپردازد.

 

 

 

mrp بازدید : 366 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

نرم افزار بی نظیر networx  که شما می توانید با نصب این نرم افزار بر روی کامپیوتر خود اینترنت خود مدیریت نمایید نرم افزار کاملا کاربردی از این نرم افزار هم برای کافی نت نیز استفاده فراوان می شود ادامه در دانلود ...

mrp بازدید : 427 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

 

 

 

امنیت،آرامش با ESS + EAV 6.0.316.0 Final x86 + x64

Eset Smart Security که یکیاز  آخرین و کاملترین نسخه نرم افزار امنیتی شرکت Eset که شامل آنتی ویروس، آنتی اسپای ور و فایروال میباشد شما و همچنین قابلیت حفاظت از کامپیوترهای مجاور را با استفاده از Network دارا میباشد. امروزه که با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستند کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله: پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست؟ آیا آنتی ویروسی وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. NOD 32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع و...

 

توجه: برای آپدیت شدن هر ما می توانید ایمیل خود را در خبر نامه ما بگذارید تا به شما ایمیل شود پوزر نیم پسورد نود.

 

mrp بازدید : 3651 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

 

دانلود رام گاکسی اس ادونس 4.1.2 که یکی از رام های این گوشی است شما می توانید برای دانلود به ادامه مطلب رفته و دانلود کنید .آموزش و فایل اودین هم در ادامه...

mrp بازدید : 557 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

بازی زیبای angry Birds که برای اندروید و گوشی های لمسی ساخته شده ، یکی از بازی های محبوب گوشی موبایل هست و شما می توانید برای دانلود این بازی به ادامه مطلب بروید ودانلود کنید

 

 

mrp بازدید : 1372 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)


در ادامه دانلود و توزیح :شرحی بر نرم افزار BASCOM و کاربرد آن در قالب مثال:

در نرم افزار BASCOM که یکی از قوی ترینهای نرم افزار های کامپایلری است که برای میکرو کنترلر ها ارائه شده است در این نرم افزار که در واقع از زبان برنامه نویسی BASIC استفاده می کند قابلیت های زیادی از ابتدای برنامه نویسی و کامپایل و تولید فایل HEX تا پروگرام کردن برنامه بر روی میکرو داراست.
در این قسمت برای یادگیری بهتر و آسان مطالب از شیوه ی مثال استفاده می کنم توصیه می کنیم با خرید یک میکرو به شماره AtMega16 و یک LCD 16*2 پروژه هایی را که در اینجا معرفی می گردند دنبال نمایید تا اطلاعات شما در حافظه بلند مدتتان ذخیره گردد.
بعد از نصب برنامه BASCOM نسخه 1.11.7.4 و باز کردن برنامه با صفحه زیر مواجه می شویم

 

bascom-first page
mrp بازدید : 4995 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (2)

                                                                         

 

 

دانلود نرم افزار آفیس 2013 نسخه نهایی، نرم افزاری فوق العاده ای است که همیشه باعث سربلندی شرکت مایکروسافت بوده است و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود جذب کند. البته یکی از دلایلش می تواند یکتایی آفیس بوده اما واقعیت این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده است. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا می شود گفت که  تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد که Office آفیس بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده تغییراتی نسبت  به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.Microsoft Office    2013   دانلود در ادمه

mrp بازدید : 379 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

اعتراف میکنم بچه که بودم فکر میکردم ماکارونیو مثه برنج میکارن درمیاد …
بابا اونطوری نگاه نکنید ، الان دیگه میدونم درخت داره !
::
::
عکاسی گلرخ با خدمات ویژه :
عکس از عروس و داماد در باغ پسته
پاشیدن پوست پسته و آجیل در حین فیلمبرداری بر سر عروس داماد
رد شدن پراید از جلوی دوربین (٢ الی ٣ بار)
::
::
ینی خدایی اینقدی که مامان من زیر فرش پول جاسازی میکنه ، انبار بانک مرکزی پول توش نیست !

mrp بازدید : 276 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

درد اینجاست که درد را نمی شود به هیچکس حالی کرد !
:::::::
:::::::
دلم قصه ای عاشقانه می خواهد که تا آخرش پای هیچ نفر سومی به میان نیاید !
:::::::
:::::::
عشق ما همانند روزهای هفته است ، تو شنبه و من جمعه !
نمی دانم چرا جمعه اینقدر به شنبه نزدیک است اما شنبه اینقدر از جمعه دور ؟!
:::::::
:::::::
خوانده بود :
“زیر باران باید رفت”
فکر می کرد :
زیر باران باید ، رفت !”

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرشما در مورد طراحی سایت چیست؟
    شما بیشتر خواستار چه مطالبی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 170
  • بازدید ماه : 1,423
  • بازدید سال : 6,747
  • بازدید کلی : 220,855
  • توجه؟
    تست